Šie 10 noteikumi Tev ir jāievēro savā sociālo mediju komunikācijā!

Uzņēmumi bieži vien cenšas veidot veiksmīgu sociālo mediju stratēģiju, bet desmit zelta likumi var palīdzēt atvieglot uzdevumu, apsverot vismaz visvienkāršākās prasības. Piemēram, daudzi sociālās informācijas nesēju traucējumi rodas, uztverot sociālo mediju kā kaut ko pilnīgi atšķirīgu no kopējās dzīves, ignorējot faktu, ka reālos cilvēkus ar normālām vajadzībām ir novērotas šīs platformas. Lai gan tas ir vissvarīgākais izpratne, kas ļoti augstu vērtē, saskaroties ar atšķirīgo sociālo mediju pasauli.

1. Esiet informatīvs un izmantojiet saites: ātri noklikšķina uz pogas bez pievienotās vērtības. Satura mārketinga garā jūsu ziņās ir jāpiedāvā kaut kas līdzīgs ikdienas problēmai vai saitei uz lētu piedāvājumu. Vissvarīgākais, dariet saviem sekotājiem uzmanību, nevis sevi!

2. Būt vizuāli: ziņojumus ar fotoattēliem dalīties biežāk, neatkarīgi no platformas. Tomēr ideālais izmērs ir atkarīgs no platformas (piemēram, Facebook tā ir 800×600 pikseļi). Ideālā gadījumā saturs tiek izveidots no jūsu puses un ir jūsu logotips.

3. Esiet pozitīvi: ne tikai pozitīvas amata vietas pievērš lielāku uzmanību, bet kā uzņēmumam ir svarīgi izplatīt pozitīvas ziņas, nevis zaudēt sekotājus. Tomēr, jums nekad nevajadzētu slaucīt problēmas paklāja, tā vietā vienmēr vienmēr sazinieties skaidri.

4. Mobilizējiet: atkarībā no platformas, protams, ir ļoti liels mobilo sociālo mediju lasītāju īpatsvars. Čivināt ir pat vairāk nekā 80%. Tāpēc ir svarīgi, lai jūsu ziņas tiktu optimizētas mobilajām ierīcēm, tostarp arī to, ka pārsūtīšanas saišu saturs ir viegli lasāms arī mobilajās ierīcēs.

5. Esiet pateicīgs un dāsns: sociālie mediji ir liela kopiena, tāpēc palīdziet padarīt to par vērtīgu vākšanu. Esiet pieklājīgs un pateicīgs par jūsu atsauksmēm vai tikai tāpēc, ka kāds dalās ar jūsu ziņu vai seko jums. Fanu īpašie piedāvājumi jūsu tuviniekiem tuvojas.

6. Esiet komunikatīvs un spējīgs kritizēt: tas ir ne tikai par kaut ko norīkošanu reizi dienā, bet pēc tam piesakoties. Komentāri un citas atsauksmes ir tikpat svarīgas. Nirt ar sociālo nesēju nestabilitāti. Atbildiet uz jautājumiem, apspriežieties ar savu kopienu un nopietni komentējiet komentārus. Ja rodas negatīvas atsauksmes, neignorējiet to. Ja ir pieļautas kļūdas, objektīvi jāapspriež, kur diskusija tiek apspiesta un visupirms ir konstruktīva!

7. Būt klāt un uzstāties bieži, bet ne pārāk bieži: atkarībā no platformas, uzņēmuma un kopienas būs atšķirīgs “ideāls” amatu skaits nedēļā. Lai noteiktu šo numuru, pārbaudiet dažādus variantus un analizējiet rezultātu. Daudzu uzņēmumu problēma ir tāda, ka tās nepietiek. Reizi nedēļā parasti nepietiek, lai to saglabātu sabiedrības prātā. Ja jūs publicējat ik pēc piecām minūtēm, no otras puses, jūs, iespējams, apdraudat savu grupu.

8. Esiet veltīts un iesaistiet savu kopienu: jūsu kopienai ir jāapzinās, ka esat nopietns. Neticīgi izstrādāti vai pārāk automatizēti posteņi ātri noved pie pretējās puses. Turklāt mēģiniet veidot savas ziņas vismaz daļēji tādā veidā, kas ietvertu jūsu kopienu, piemēram, piemēram, nedaudz viktorīnu vai pieprasījumu. Svarīgi ir tas, ka jūsu sekotāji pamana, ka jūs viņus interesē. Regulāri pajautājiet saviem faniem par atsauksmēm, lai novērtētu jūsu kopienas viedokli.

9. Esiet uzmanīgs un izteikts: jums jāzina sava kopiena kā labs draugs. Un, tāpat kā labs draugs, jums ir jāzina, kāds noskaņojums jūsu sekotājiem atrodas tieši tagad. Vai viņi pašlaik ir jutīgi, eiforiski vai kritiski? Atkarībā no tā, jums ir jāpielāgo jūsu sociālo mediju komunikācija. Tas prasa daudz empātijas un, galvenokārt, uzmanības. Tātad, uzmanīgi vērojiet savu kopienu un izdariet pareizos secinājumus.

10. Esiet autentisks: godīgums ir liela lieta sociālajā medijos. Nekādā gadījumā neietekmē pretrunas. Bet tas ir tikai minimums. Jums ir jāspēj iegūt pilnīgi autentisku sociālo mediju klātbūtni, kas sākas ar konsekventu valodu un beidzas ar pastāvīgi augsti novērtētām iemaksām.

Tagged: Tags