Jaunākās grafiskā dizaina tendences. Kam pievērst uzmanību?

2017. gadā palikuši tikai daži mēneši, un mēs atkal tuvināsim šo gada laiku. Sezona, kurā mēs atdodamies 2017. gadā un sākam apskatīt nākamo gadu, redzēsim, ko mēs varam darīt, lai izveidotu jauno gadu … “mūsu gads”.

Grafiskais dizains vienmēr ir bijis prasme, kuru es katru gadu uzlaboju, un tas nepalīdz, ka dizaina tendences vienmēr mainās. Tāpēc šogad es esmu sagatavojis dizainparaugu tendenču sarakstu, pie kuriem jācenšas 2018. gadā. Tādā veidā mēs varam ienākt jaunajā gadā ar tik ļoti nepieciešamo sākuma darbu.

Neatkarīgi no tā, vai esat īpašs grafiskais dizainers vai ne (piemēram, mans), mums visiem vajadzētu saprast dizaina pamatprincipus. Būtiska nozīme ir jūsu satura kalendāra satura attēliem, un, iekļaujot pamata dizaina elementus, jūsu vizuālie attēli būs labi, cerams, ka labāk …

Šeit ir 5 grafiskā dizaina tendences, kas jums jāzina 2018. kalendārajā gadā.

1. Skaļi, popping, spilgtas krāsas

Mūsu sociālās barotnes un internets kopumā ir piepildītas ar neierobežotu saturu. Faktiski vairāk nekā 1.8 miljardi fotogrāfiju tiek augšupielādēti sociālo mediju dienā. Ir grūti iegūt jūsu vēstījumu, ja jūsu auditorija nekad nesaņem iespēju to apskatīt.

Skaļu un spilgtu krāsu izmantošana palīdzēs jūsu saturam izcelties no meme piepildītajām sociālajām plūsmām. Paturiet prātā, tas nenozīmē, ka jums vajadzētu iziet un rakstīt savu tekstu ar treknrakstu sarkanu fontu, izmantojot oranžo fonu. Pielāgojiet krāsas pareizi, lai tās apvienotu, lai radītu pievilcīgu attēlu. Izmantojot tādus rīkus kā Colorhunt, tas ir ideāli piemērots krāsu kombināciju izvēlei, kas izceļas ar attēliem.

Spotify ir lielisks liela zīmola piemērs, kas ir izmantojis spilgtas krāsas, lai uzlabotu to tēlus. Konkrētāk, viņi izmanto koncepciju, ko sauc par duotone, kas galvenokārt izmanto divus toņus vienā krāsā, lai palīdzētu attēlam izcelties.

Ko jums nevajadzētu darīt, ir ietvertas izslēgtas krāsas. Izstarotās krāsas būtībā ir krāsas, kas to satur melnas. Šīs krāsas nepaliks tik daudz un novedīs pie tumšākiem attēliem.

Bonuss: Krāsu pārejas

Esam redzējuši, ka šis stils parādās Instagram pārprojektēšanas procesā, un tas ātri paver ceļu pie galvenajiem zīmoliem. Mums ir ļoti iespējams turpināt redzēt krāsu pāreju izmantošanu dizainā. Izmantojot popping krāsas, šī pāreja var būt tikai slepena formula lieliskiem attēliem 2018. gadā.

2. Autentiskie attēli un pielāgota grafika

Vispārīgs ir tas, ko nevēlaties būt 2018. gadā. Viens izmērs, kas atbilst visām pieejām, ir sen pagājis, un mēs esam pāriet uz pasauli, kurā uzņēmumi zina, ka bērns ir ceļā dažreiz pirms jums … Es neesmu nolaupīt.

Stock fotogrāfijas joprojām ir ļoti pamanāmas. Bet ir pienācis laiks pāriet no pamata pieejas, vienkārši piestiprinot krājuma fotoattēlu. Ja jūs gatavojaties izmantot fotoattēlus, pievienojiet fotoattēlu grafikā ar atbilstošu tekstu. Galvenais ir pēc iespējas vairāk personalizēt grafiku.

Ņemot vērā to, cik viegli ir uzņemt profesionālas fotogrāfijas, jums vajadzētu izmantot autentiskus attēlus, lai parādītu savu saturu. Jūsu iPhone, ko jūs pašlaik izmantojat, lai divreiz pieskarotos Megan Instagram pašmagajam, patiesībā var radīt labākus fotoattēlus nekā jūs domājat. Turklāt lietotāja radītais saturs ir tikpat autentisks kā satura gabals. Kas ir vairāk unikāls un efektīvāks par to, ka jūsu klients dokumentē savu dzīvi ar jūsu produktu? Uzņēmumi, piemēram, Daniel Velington un Pura Vida, ir izveidojuši vairāku miljonu dolāru uzņēmumus, izmantojot autentiskus attēlus.

Attiecībā uz grafiku, ir daudz veidu, kā jūs varat izveidot pielāgotu satura daļu, neizmantojot neskaitāmas stundas, apgūstot Photoshop vai Adobe Illustrator. Veiciet kādu pētījumu un iepazīstieties ar analīzes metodi, lai noskaidrotu, kāds ir jūsu lasītāju satura saturs. Pēc tam, kad jūs to esat sapratuši, varat izveidot vienkāršas grafikas, izmantojot tiešsaistes grafiskās projektēšanas rīkus, piemēram, Snappa (bezkaunīgs spraudnis). Neatkarīgi no tā, vai tie ir cenas, statistika, nozares ziņas, jums ir jāpārliecinās, vai jūsu grafika atbilst jūsu zīmolam.

Bonuss: roku zīmētie attēli un skices

Mēs sākam redzēt cilvēka pusi, lai veidotu dizainu ar rokām un skices. Drake albums “Ja tu to izlasi, tas ir pārāk vēlu”, bija interesanta dizaina pieeja, un kopš tā laika mēs esam redzējuši diezgan maz lielu uzņēmumu, kas izmanto šo roku veidoto tipogrāfiju apģērbu dizainā un tīmekļa vietņu dizainā.

3. Unikālie izkārtojumi

2018 ir viss par dizainu, kas izceļas, un dizaina izkārtojums nav atšķirīgs. Ar dizainparauga simetriju vienmēr ir bijis standarts tirdzniecībā, bet uzņēmumi ir sākuši eksperimentēt no tā. Dizaineri sāk veidot asimetriskas konstrukcijas, kas radoši izmanto neitrālu telpu.

Tā kā simetrija ir tik standarta dizainā, tā kļūst par sugas vārdu, un asimetriskas konstrukcijas padara lielisku darbu uzmanības piesaistē, jo tas ir tik atšķirīgs no tā, ko mēs parasti redzam.
Vēl viens ievērojams izkārtojuma dizains, ko esam redzējuši un turpināsim redzēt 2018. gadā, ir satura sadalīšana. Tas nozīmē, ka dizains ir sadalīts sadaļās, kur informācija ir izkliedēta pa katru daļu. Parastais satura izkārtojums ir lapas kā attēls, bet puse lapas ir teksts.

4. Dizaina elementi un vispārējais stils

Modeļu, līniju un apļu izmantošana ir bijusi ievērojama jau dažus gadus un tas drīz nemainīsies. Jums vajadzētu turpināt redzēt modeļus, kas iekļauti dizainparaugos, kā arī ģeometriskās formas.

Ģeometriskās formas
Dizaina elements, kas jau diezgan kādu laiku ir bijis, un drīzumā tas nenotiks. Formu izmantošana dizainu izveidē arī turpmāk būs galvenais faktors 2018. gadā. Visbiežāk izkritušie ģeometriskie dizaini būs tie, kas apvienoti ar citiem populāriem dizaina elementiem, un tas, kas ir unikāls.

Zems loks dizains

Neliels poliestera dizains padarīs jūsu darbu vēl 3D sajūtu. Pēdējā gada laikā dizaina vide ir dominējusi polietilēna dizains, un šī tendence nedomājas, ka tā beigsies jebkurā tuvākajā laikā. Zema polu dizaina kombinācija tiek apvienota ar spilgtām krāsām, roku zīmētām figūrām un duotones, kas patiešām izceļas, dodot daudz modernāku izskatu grafikai.

Tipogrāfijas izmantošana

Grafiskā dizaina vienmēr ir bijis dizaina elements – tipogrāfija. Galvenais ir pareizā fonta, fonta lieluma, burtu drukāšanas un fontu atstarpes izvēle. Jaunajā gadā gaidīsim redzēt BIGGER un BOLDER fontus.

Es turpinu runāt un uzsveru, cik svarīgi ir, lai jūsu dizainparaugi izceltu 2018. gadā, un, diemžēl, tas šeit arī tiek piemērots. Saglabājiet fontu stilu vienkāršā un lasāmā veidā, taču pārliecinieties, ka tas ir pietiekami liels, lai lasītājs varētu uzzināt, vai jūs viņus kliedzat.

Citi jaunie dizaina elementi

Apgriezti elementi – minimālisma pieeja, kur teksti tiek apgriezti tā, ka burtu daĜas trūkst, taču tekstu joprojām var lasīt.

Pusautomātiskais dizains – mīksts ēna uz plakanas konstrukcijas, kas padara to izskatu, ka dizains ir peldošs.

5. Moving Visuals

Kad mēs runājam par kustīgu vizuālo darbu, mēs nokļūstam grafiskā un web dizaina sarežģītākajā pusē. Lai gan tie jums neattiecas, es gribēju izklāstīt dažas tendences, kas notiek šajā tehniskajā un atdzist dizaina daļā.

Animācija

Attēlu, piemēram, GIF, pārvietošana notiek ar vētru, un mēs sākam redzēt vairāk un vairāk GIF no mūsu ziņu plūsmām un e-pastiem. GIF būtībā sastāv no vairākiem attēliem, kas ir izveidoti kopā, lai izveidotu īsu looping vizuālo. Ļoti līdzīgs Vine, bet ar attēliem, nevis video.

Kinematogrāfijas

Attēlu, kuram ir pārvietojamas sastāvdaļas, sauc par cinemagraph, un tos diezgan bieži skatās uz tādām platformām kā Instagram un dažreiz zīmoliem. Šī ir unikāla pieeja, lai izstrādātu un apvienotu video un autentiskus attēlus vienā gabalā.

Nobeiguma domas

Grafiskais dizains nav viegls uzdevums, un, ja jūs to vēl neesat konstrējējis, jums nebūs viegli iekļaut visus iepriekš minētos elementus. Sāciet ar pamatiem un vispirms sāciet īstenot autentiskus attēlus, ja vēl neesat to izdarījis. No turienes jūs varat sākt eksperimentēt ar formām, fontu kombinācijām un apvienojot iepriekš minētos elementus vienā grafikā. Atcerieties, ka, iespējams, es to iepriekš neesmu minējis, bet izveidojiet savus attēlus STANDIET!

Nav neviena grafiskā dizaina risinājuma, vislabākais veids, kā sasniegt dizainu, kas darbojas, tiek veikts, testējot un izmantojot kopā dažādus dizaina elementus un tendences. Atšķirībā no dizainparaugiem, bet to darot, ievērojot dizaina pamatprincipus.

Tagged: Tags