Kā uzstādīt Instagram reklāmu? 6 soļi.

Tas ir tik daudz, ka iet vienā reklāmā, bet mēs esam šeit, lai to nojauktu. Apskatīsim septiņus soļus, kā izveidot Instagram reklāmas, vienlaikus ievērojot jūsu budžetu:

1. Izvēlieties Instagram mārketinga mērķi

Jūs izveidosit un pārvaldīsiet Instagram reklāmas savā Facebook platformā. Pirmā lieta, ko Facebook Ads Manager veiks jums, ir izvēlēties mārketinga mērķi. Tas palīdz novērtēt jūsu iesaistes metriku jūsu reklāmas mērķim. Tālāk ir norādīti 10 dažādi mārketinga mērķi, kas iedalīti trīs reklāmu kopās: informētība, apsvēršana un reklāmguvums.

  • Zīmola izpratne: ideāls, lai sasniegtu lietotājus, kas iesaistītos jūsu reklāmā, un lai jūsu zīmols būtu informēts vispār.
  • Sasniedzamība: tas attiecas uz zīmoliem, kuri mēģina iegūt reklāmas visvairāk iespējamo cilvēku priekšā.
  • Satiksme: ja jūsu mērķis ir, lai lietotāji varētu apmeklēt vietni, galveno lapu vai lietotni, satiksmes mērķis ir ideāls.
  • Iesaistīšanās: ja vēlaties, lai lietotāji patīk, komentētu vai kopīgotu jūsu reklāmu, vislabāk ir iestatīt mērķi iesaistīties.
  • Lietotnes instalēšana: šis mērķis ir paredzēts zīmoliem, kas novirza lietotājus uz lietotņu veikalu, lai lejupielādētu vai iegādātos lietotnes.
  • Videoklipu skatījumi: klipā ievietotas reklāmas tiek atskaņotas lietotāju plūsmās, lai parādītu ražošanu, produktu izlaišanu un videoklipus, kas ļauj videoklipus skatīties skatītājiem.
  • Lead Generation: mēģina vienkārši atrast interesantus vai nedaudz interesējamus par jūsu zīmolu? Iestatiet galvenā mērķa mērķi.
  • Ziņas: tas mudina lietotājus mijiedarboties ar jūsu zīmolu, lai atbildētu uz produktu jautājumiem, sniegtu atbalstu vai veiktu pirkumus.
  • Reklāmguvumi: ja meklējat tiešās pārdošanas darbības savās reklāmās, piemēram, pievienojot maksājuma informāciju vai veicot pirkumu, ideālais mērķis ir reklāmguvumi.
  • Produktu kataloga pārdošana: formāts paredzēts zīmoliem, kuros parādīti produkti no jūsu produktu kataloga (jānorāda viens, lai izmantotu šo formātu), pēc tam mērķauditorija tiek atlasīta.
  • Veikala apmeklējumi: tas ir ideāli piemērots tiem, kas veic vairāku uzņēmumu atrašanās vietas, lai palielinātu veikalu apmeklējumu skaitu.

Izvēlēties mērķus gudri

Tā kā šis ir Instagram reklāmas reklamēšanas raksts, jums ir saprātīgi jāizvēlas mārketinga mērķi, vai arī jūs nonāksiet ar noraidītu reklāmu. Piemēram, Facebook Reklāmu pārvaldnieks noraidīs Instagram reklāmas, kuru mērķauditorijas atlase ir paredzēta “Messenger”.

Izvēloties mārketinga mērķi, jums var būt papildu komponenti, no kuriem izvēlēties. Tātad, izvēloties “Iesaistīšanās” kā savu mērķi, jums ir jāizvēlas ziņojuma piesaistīšana, lapas labojumi vai notikuma atbildes. Tā kā Instagram nav notikumu vai lapu, jūsu reklāma tiks liegta.

Pro padoms: atcerieties, ka reklāmu iestatīšana vienmēr ir izmēģinājumu un kļūdu process. Tomēr vislabāk ir, ja jūs izvēlaties savu mērķi kaut ko, ko Instagram var izsekot.

2. Nosauciet Instagram reklāmas kampaņu

Tas varētu šķist dumjš (un acīmredzams) ieteikums, taču patiesībā ir gudri ievērot nosaukumu noteikšanas kārtību jūsu reklāmu kopām un kampaņu nosaukumiem. Kamēr jūsu reklāmas nosaukums netiks ietaupīts jums par jūsu MPK, vai arī jūs saņemsit vairāk skatījumu, tas ietaupīs laiku.
Un, ja jūs esat šajā nozarē, ir svarīgi vienmēr meklēt veidus, kā organizēt savu mērķauditoriju un ietaupīt laiku, lai nākotnē varētu mainīt mērķauditorijas kampaņas. Saglabātas mērķauditorijas arī palīdz jums izsekot, kas darbojas un kam nepieciešama palīdzība.

Var paiet stundas, lai izveidotu jaunas auditorijas, bet tā vietā strādājiet pie iepriekšējām reklāmu kopām un katram ir savs unikālais nosaukums. Jūs varat mēģināt nosaukšanas konvencijas, kas ietver:

  • Valsts
  • Tīkls
  • Valoda
  • Kampaņas veids

Piemēram, US_IG_ENG_RM nozīmē, ka jūs mērķauditoriju atlasāt ASV lietotājiem, kuri izmanto Instagram, runā galvenokārt angļu valodā un attiecas uz jūsu atkārtotā mārketinga kampaņu. Tāpat kā mēs iepriekš minējām, sociālās reklāmas ir izmēģinājumu un kļūdu procesi, tāpēc saglabājiet visu, kas jums jādara, lai saglabātu darbu vēlāk.

3. Izvēlieties savus izvietojumus

Pirms sākat atlasīt auditoriju, tas ir gudrs, lai ritinātu uz priekšu reklāmu pārvaldnieka rīkā un izvēlētos savus izvietojumus. Tas ir svarīgi, jo jūs vēlaties ierobežot visas kļūdas jūsu reklāmās, izmantojot procesu.

Izvietojuma izvēle ļauj faktiski izlemt, vai tas notiek Facebook vai Instagram. Šeit jūs gandrīz vienmēr vēlaties atlasīt “Rediģēt izvietojumus” virs “Automātiskie izvietojumi”. Kāpēc? Automātiskajos izvietojumos ir tendence vēlēties izvietot jūsu reklāmu visur.
Faktiski Shelby Cunningham, Media Pircējs Sprout Social izskaidroja citus svarīgus ieguvumus, izvēloties izvietojumus.

“Labs iemesls, kāpēc vienmēr rediģēt izvietojumus, ir tas, ka jūs varat labāk sekot veiktspējai pēc platformas,” sacīja Cunninghams. “Ja jūs izvēlaties visu, tas ir grūtāk optimizēt. Ja jums ir Facebook un Instagram reklāmas atsevišķās kampaņās / reklāmu kopās, varat optimizēt šo konkrēto platformu. Bet, ja tas viss vienā, jūs nevarat iegūt šo granulu. ”

Tā vietā jūs vēlaties izvēlēties konkrētu reklāmas veidu (ko mēs turpināsim uz leju) un tīklu. Pēc noklikšķinot uz “Rediģēt izvietojumus”, izvēlieties Instagram un vai jūs veicat Instagram stāstu vai plūsmas reklāmu. Atcerieties, ka jūs varat izvēlēties tikai mobilās ierīces Instagram reklāmām.

Šeit varat iegūt nedaudz dziļāku reklāmas izvietojumu, atlasot iOS, Android vai abas mobilās ierīces. Jums ir arī iespēja reklamēt tikai tos lietotājus, kuri ir savienoti ar Wi-Fi. Tas ir ideāli piemērots, ja jūs izmantojat garāku video kampaņu, kuras ielāde var prasīt daudz datu.
Visbeidzot, varat atlasīt plašas kategorijas, lai izslēgtu jūsu reklāmas. Facebook neļauj rādīt reklāmas šajās konkrētajās kategorijās, lai jūsu zīmols netiktu rādīts nepareizā laikā vai nepareizā izvietojumā.

4. Iestatiet auditoriju

Jūsu auditorija ir jūsu reklāmu mugurkauls. Šis process ir ārkārtīgi svarīgi, lai sašaurinātu un piesaistītu jūsu galvenajiem lietotājiem. Ņemot laiku, lai rūpīgi atlasītu savu auditoriju, jūs ietaupāt naudu, straujāk pieskaroties galvenajai auditorijai.

Neizmantojiet naudu, atlasot tik daudz cilvēku, cik vien iespējams, tikai tāpēc, ka varat. Rūpīgi iestatiet auditoriju, lai iegūtu visatbilstošākos lietotājus. Izvēlieties no šīm mērķauditorijas kategorijām, lai precīzi pielāgotu savu sasniedzamību.

  • Atrašanās vietas: izvēlieties vai izslēdziet mērķauditorijas, pamatojoties uz ārkārtīgi specifiskām atrašanās vietām, kas atrodas uz pasta indeksiem un adresēm, vai arī pēc tādām plašām jomām kā globālie reģioni vai valstis.
  • Vecums: atlasiet konkrētu vecuma diapazonu (no 13 līdz 65 gadiem).
  • Dzimums: izvēlieties visu dzimumu, vīriešus vai sievietes savām reklāmām.
  • Valodas: ir nepieciešamas tikai tad, ja mērķauditorija tiek atlasīta mērķauditorijās, kurās runā konkrētā valodā, kas šajā apgabalā ir neparasta.
  • Detalizēta mērķauditorijas atlase: sadalīta trīs apakškategorijās: demogrāfiskie dati ļauj iekļaut vai izslēgt cilvēkus, pamatojoties uz dzīves stilu, nodarbinātību un izglītību. Interese filtrē lietotājus, pamatojoties uz ieteikto lapu, apmeklētajām darbībām un saistītajām tēmām. Uzvedība attiecas uz iepirkumiem, aktivitātēm un ceļojuma plāniem.
  • Savienojumi: atlasiet lietotājus, kas jau ir saistīti ar jūsu lietotni, notikumu vai lapu.

Pēc mērķauditorijas atlases mērķauditorijas atlasīšanas reklāmu pārvaldnieks parāda jūsu “auditorijas definīciju” pa labi. Tas jums dos ieskatu, vai jūsu auditorija ir pārāk specifiska vai plaša, auditorijas dati, iespējamā sasniedzamība un aptuvenais ikdienas sasniegums.
Sadalījums ir ārkārtīgi plašs, tāpēc jūs vēlaties atkal pārbaudīt izmēģinājuma un kļūdu bāzi. Atkarībā no jūsu pieredzes, šī domuzīme var nozīmēt maz vai būt ļoti noderīga.

5. Definējiet Instagram reklāmas budžetu un grafiku

Kad runa ir par Instagram reklāmu, jūsu budžets ir pilnībā pielāgojams jūsu vajadzībām. Un tas ir svarīgi atcerēties, izvēloties cenas summu un kopējo grafiku.

Vispirms izvēlieties divu veidu reklāmu budžetus.

  • Dienas budžets: Facebook tērē līdz norādītajai summai, nodrošinot jūsu reklāmu katru dienu starp jūsu atlasītajiem kampaņas datumiem. Apsveriet šo formātu, lai Facebook varētu iegūt visvairāk reklāmu rezultātu ar jūsu piešķirto budžetu.
  • Mūža budžets: šī ir kopējā summa, ko esat gatavs tērēt reklāmu kampaņas datumu laikā. Padomājiet par šo formātu kā kopējo jūsu kampaņas budžetu.
    Kad esat izvēlējies savu budžeta veidu un tērēt, jums būs jāizvēlas kampaņas grafiks. Kā redzat iepriekš, jūsu grafikam ir divas iespējas:

Palaidiet manu reklāmu kopu, kas nepārtraukti sākas jau šodien

  • Iestatiet sākuma un beigu datumu
  • Tas viss ir atkarīgs no jūsu kampaņas laika un mērķa. Ja jūs uzsāksiet mūžizglītību par zīmola izpratnes veicināšanas kampaņu, ieteicams turpināt manu reklāmu rādīšanu jau šodien.

“Tādā veidā jūsu reklāmas turpinās darboties, līdz jūs izvēlēsities pārtraukt savus centienus,” piebilda Cunningham. “Ja jūsu kampaņai ir īpašs beigu datums, iespējams, kampaņas pārdošanai vai iesaistes kampaņai reklāmguvumu kampaņai, kas saistīta ar svētkiem, jums to vajadzētu plānot jau no paša sākuma, nosakot sākuma un beigu datumu.”

Uzlabotas budžeta un grafika iespējas

Facebook piedāvā dažas papildu uzlabotas iespējas, lai palīdzētu uzlabot reklāmu optimizāciju. Instagram reklāmām varat optimizēt piegādes stilu, ja vēlaties rādīt reklāmu vairākas reizes vai tikai vienu reizi dienā.
Atcerieties, ka jūs vēlaties nodrošināt, ka jūs aizpilda savus izvietojumus un izvēlaties Instagram, pirms varat rediģēt šīs Post Iesaistīšanās iespējas, seansus vai ikdienas unikālo sasniedzamību. Saprast, ka neatkarīgi no tā, ko jūs šeit izvēlaties, no jums tiks iekasēta maksa par šo iesaistes metriku.

Tas nozīmē, ka, izvēloties seansus, no jums tiks iekasēta seansu summa. Tomēr, ja izmantojat iesūtni, jūs varat izvēlēties, vai iekasēt maksu par seansiem vai saistībām pēc pasta sūtījumiem (patīk, komentāri utt.).

Turklāt jums ir iespējas, lai reklāmu plānošana darbotos nepārtraukti vai pēc grafika. Tas ir atkarīgs no jūsu iepriekšējām izvēlēm. Facebook arī ļauj izmantot standarta vai paātrinātas piegādes veidus.
Standarta opcija ir ieteicama, jo tā atbilst jūsu grafikam un tempam publicēšanai. Tomēr paātrināta reklāma tiks publicēta bieži un ikreiz, kad Facebook var nospiest jūsu reklāmu (tas ir ļoti dārgs risinājums). Cunningham teica mums, ka standarta piegāde nozīmē, ka jūs vienmērīgi iztērēsit visu dienu un izplata savu budžetu.

“Paātrināta piegāde ne vienmēr ir dārgāka, jūs vienkārši tērēsit no sava budžeta ātrāk,” viņa teica. “Daži zīmoli varētu izvēlēties paātrinātu standartu, ja viņi reklamē zibspuldzes pārdošanu vai ja tas ir svarīgāks izdevumu budžets nekā faktiskais veiktspēja.”

Manuālās un automātiskās cenu noteikšanas iespējas

Izvēle starp šīm divām iespējām ir atkarīga no jūsu pieredzes ar Instagram reklāmu. Jauni lietotāji, visticamāk, ir labāks variants izvēlēties automātisko cenu noteikšanu, lai saglabātu zemas izmaksas, bet tomēr sasniegtu mērķauditoriju. No otras puses, manuālā cenu noteikšana var efektīvāk strādāt ar jūsu ierobežoto budžetu, taču pastāv iespēja, ka jūsu reklāmas neiegūs tik daudz cilvēku.
Atkal jaunajiem lietotājiem ir ieteicams sekot Facebook ieteiktajai cenai par manuālo cenu summām. Tas sniegs priekšstatu par to, ko jūs, iespējams, maksāsit par reklāmu, lai sasniegtu mārketinga mērķi, kuru izvēlējāties agrāk.

Vienkārši atcerieties atšķirību starp diviem cenu veidošanas veidiem:

  • Automātiska: tas ir ideāli piemērots, ja nezināt, cik izmaksās jūsu kampaņa vai cik ātri jūs izmantosiet budžetu. Facebook saglabā līdzsvaru starp zemu cenu reklāmām un rezultātu iegūšanu.
  • Manuāli: labāk ir izmantot šo cenu noteikšanas veidu konkrētiem detalizētiem rezultātiem vai datiem. Turklāt tas palīdz jums zināt, ko Facebook iesaka visbeidzot ļaut strādāt ar paredzamo budžetu. Ziniet, ka, lai redzētu vislabākos rezultātus, jums ne vienmēr ir jāizvēlas ieteikuma augstākais punkts.

6. Izvēlieties Instagram reklāmas formātu

Budžets un grafiks ir iestatīts, jūsu auditorija tiek sašaurināta, un tagad ir laiks izvēlēties Instagram reklāmas formātu. Ja jūs savās reklāmās piespiežat naudu, tas ir gudrs, lai rūpīgi atlasītu reklāmas formātu, lai no tā vislabāk izmantotu.

Šie formāti var radīt dažādus rezultātus katram uzņēmumam, tādēļ pārliecinieties, ka jūs zināt, kas, visticamāk, vislabāk darbosies jūsu labā. Turpinājām sev priekšskatīt sešus Instagram reklāmu veidus:

  • Karuselis (vairāki sānu ritināšanas attēli vai videoklipi)
  • Viens attēls
  • Viens video
  • Slaidrāde (vairāku attēlu pārvietošana ar mūziku)
  • Instagram Stāsti Viens attēls
  • Instagram Stāsti Viens video

Lai sniegtu vairāk ieskatu par katru formātu, mēs iegrimsimies katrā reklāmā un piedāvājam plusus un mīnusus no jūsu budžeta:

Karuseļu reklāmas

Instagram karuseļlapu reklāmas ļauj lietotājiem horizontāli ritināt vairākus attēlus vai videoklipus savā mobilajā ierīcē. Šī reklāma ir vērtīga zīmoliem, kuri vēlas demonstrēt vairāk nekā vienu vizuālā satura gabalu.
Piemēram, West Elm izmanto vairākus attēlus, lai parādītu savus dažādos gultas stilus. Karuseļlapu reklāmas ļauj lietotājiem redzēt vairāk satura, galu galā piesaistot lielāku piesaisti vienai ziņai. Faktiski Digiday aprēķinātās karuseļlapu reklāmas pievilina 10 reizes vairāk nekā viena attēla reklāma.

Pro: parāda vairākus attēlus vai videoklipus, lai lietotājiem ilgāk neiesaistītos.
Con: Risināt risku tērēt papildu par papildu vizuālo materiālu, ko lietotāji var izlaist.

Viena attēla reklāma

Lai gan atsevišķas attēlu reklāmas, iespējams, nespēs vadīt tik daudz kā karuseļa formāts, tomēr tas ir uzticams zīmolu avots. Facebook ļauj zīmoliem izveidot līdz sešām reklāmām ar tādu pašu attēlu bez papildu izmaksām.
Tas nozīmē, ka zīmoli var pārbaudīt kopiju, aicinājumu uz darbību un laika plānošanu ar vienu attēlu. Ja strādājat ar mazāku kampaņu, tas ir lielisks veids, kā pārbaudīt un ietaupīt naudu ierobežotā satura rādītājā. Ja palaižat vienotu attēla reklāmu, pārliecinieties, vai jūsu izvēlētais vizuālais saturs atradīsies jūsu auditorijai.

Pro: lieliski, lai pārbaudītu eksemplāru un CTA pār attēliem.
Con: nespēj vadīt tik daudz iesaistīšanos kā citi formāti.

Viena videoreklāma

Atsevišķas videoreklāmas ir lielisks veids, kā vadīt saistību, vienlaicīgi sajaucot ar organisko saturu. Jūsu Instagram videoklipam vienmēr ir jēga bez skaņas un pietiekami pievilcīgs, lai lietotāji varētu sekot līdzi saturam.
Microsoft dara pārsteidzošu darbu, stāstot stāstu ar ātru 10 sekunžu atsevišķu Instagram videoreklāmu, kurā ir dinamiskas krāsas un bezgaumīgs produkta fotoattēli. Šis formāts ir ideāls zīmoliem, kuri vēlas gūt maksimālu labumu no savas kampaņas stāsta.

Pro: iespējams, piesaistīs vairāk iesaistīto pušu nekā vienam attēlam un pastāstiet savu zīmola stāstu.
Con: var būt dārgs resurss, lai radītu, jo ļoti vizuāli videoklipi visbiežāk piesaista visvairāk.

Slaidrādes reklāmas

Instagram slaidšovu reklāmas ir veids, kā zīmoliem nodrošināt attēlu slaidrādi ar iespēju pievienot mūziku fonā. Vienkārši sakot, šie attēli tiek ievietoti video struktūrā ar skaņu.
Slaidu šovs parasti ir viens no mazāk izmantotajiem reklāmu formātiem, jo ​​videoklips turpina pieaugt popularitātē. Turklāt slaidrādes iestatīšana var būt nedaudz apgrūtinoša, bet Facebook dara brīnišķīgu darbu, kurā paskaidrots, kā slaidrādi sākt šeit.

Pro: lieliski piemērots lietotājiem ar lēnu interneta pieslēguma ātrumu (slodzes ātrāk nekā videoklipi) un vienā videoklipā tiek rādīti vairāki satura elementi.
Con: Iespējams, tas ir visatbilstošākais reklāmas formāts, un tas aizņem vairāk laika, lai radītu nekā karuseļa reklāmu.

Instagram Stāsti Viens attēls

Instagram Stories ir vairāk nekā 250 miljoni lietotāju dienā, kas faktiski konkurē ar savu galveno konkurentu Snapchat. Straujais popularitātes pieaugums ir reklāmdevējiem, kuri lepojas izmantot šo formātu, izmantojot Facebook reklāmu izveides procesu.
Līdzīgi kā atsevišķi barības attēli, Stāsti atsevišķi attēli ir viens un tas pats jēdziens. Tas ir viens attēls, kas atskaņo līdz 15 sekundēm starp citu lietotāja Instagram Stāstiem.

Pro: lieliski, lai piesaistītu jaunākus demogrāfiskos datus par Stories, un tā pieaug tikai popularitātē, jo sociālais medijs ir “vieta, kurā jābūt”.
Con: lietotājiem ir ērti ātri izlaist pāri un ierobežot mērķauditorijas atlasi mērķauditorijai.

Instagram Stāsti Viens video

Atkal, Instagram Stories atsevišķas videoreklāmas tiek veidotas tādā pašā veidā kā regulāri videoklipi. Tomēr jums ir tikai 15 sekundes, lai pārsūtītu ziņu.
Viena no sarežģītākajām lietām par reklāmām šeit tiek virzīta no šāda ātra videoklipa uz galveno lapu. Lai gan jūs varat izveidot CTA pogas pakalpojumā Instagram Story videoklipiem un attēliem, šis formāts parasti ir labāks, lai to sasniegtu, nekā iesaistīšanās.

Pro: lieliski, lai pateiktu savu stāstu ātrā un sagremojamā formātā.
Con: Post iesaiste joprojām ir nedaudz grūti, tikai 15 sekundes, lai reaģētu.

Tagged: Tags

Author: Māris

Digitālā pasaule var būt tik aizraujoša, un interesanta, tā nepārtraukti attīstās, un nekas nestāv uz vietas. Dažiem šīs izmaiņas liek justies neomulīgi, bet man tas ļoti patīk. Green Zebru izveidoju, lai būtu iespēja apspriest digitālos jaunus ar citiem entuazistiem. Māris.