Īss ieskats Instagram reklāmas budžetā

Vai jūsu zīmols vēlas iekļūt Instagram reklāmā? Ja jūs, izņemot vairāk nekā 1 miljonu reklāmdevēju, kuri jau izmanto Instagram, jūs pārāk daudz tērējat kampaņās? Vai jums ir visefektīvākais mērķauditorijas atlases variants? Tikai katram tirgotājam sociālajā jomā būs kaut ko teikt.

Neatkarīgi no tā, vai tas ir bijis “veiksmīgs”, “tas ir dārgs” vai “vēl nav to izmēģinājis”, joprojām ir daudz reklāmdevēju, kas vēlas uzzināt vairāk. Saskaņā ar 4C Insights 2017. gada 1. ceturkšņa ziņojumu, sociālajos plašsaziņas līdzekļos reklamēšanas izdevumi kopumā ir pieauguši gandrīz par 62% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

Instagram reklāma joprojām ir jauna dažiem zīmoliem, kuri strādā ar sociālajām reklāmām, taču mēs vēlējāmies palīdzēt jūsu uzņēmumam piedāvāt stratēģiskas taktikas. Šajā rokasgrāmatā mēs pārzinīsim Instagram reklāmas stāvokli un to, kā izvairīties no bankas izņemšanas no reklāmas izdevumiem.

Cik maksā Instagram reklāmas izmaksas?

Instagram reklāmas izmaksas ir atkarīgas no mērķauditorijas atlases mobilās ierīces, demogrāfijas datiem, nedēļas dienas un neatkarīgi no tā, vai tas notiek lielā televīzijas pasākumā. Tas viss nāk uz jūsu mērķa auditoriju, tāpēc ir tik svarīgi, lai uzzinātu Instagram demogrāfiskos datus.

Kā redzat, sievietes Instagram aktīvāk darbojas nekā vīrieši. Tādējādi tiek paaugstināta MPK mērķauditorijai, kuras mērķauditorija tiek atlasīta sievietēm. Tomēr vecuma demogrāfiskie dati krāso diezgan atšķirīgu ainu.

Lielākā daļa Instagram lietotāju ir jaunāki par 50 gadiem, bet MPK nav tik būtiski atšķirīga kā dzimums. Saskaņā ar AdEspresso datiem vidējā maksa par klikšķi (MPK) par Instagram reklāmām 3. ceturksnī bija no 0,70 līdz 0,80 ASV dolāriem visiem vecuma diapazoniem.

Protams, šīs MPK prognozes svārstās atkarībā no jūsu kampaņas. Piemēram, Instagram reklāmas izmaksas, iespējams, palielināsies lielos notikumos vai brīvdienās, piemēram, Melnā piektdiena, Ziemassvētki, Darba diena un Cyber pirmdiena.

Kā pielipt Instagram reklāmas budžetam

Labi, tas bija mazliet process. Bet neuztraucieties, jo Instagram reklāmu izveide kļūst vienkāršāka, pateicoties pieredzei un testēšanai. Tomēr, ja jūs šeit esat nedaudz saprātīgāks ar budžetu, mēs esam ieguvuši jūs.

Neļaujiet jūsu Instagram reklāmas cenai piemērot jūsu kampaņu. Ir veidi, kā jūs varat būt gudrāki ar budžetu. Tālāk ir norādīti daži veidi, kā uzturēt tēriņus zemu.

Automatizējiet savu cenu noteikšanu

Tāpat kā mēs iepriekš minējām, cenu noteikšana var būt grūts process, kas steidzas kļūt dārgam. Lai būtu drošībā, sākat savu Instagram reklāmas kampaņu ar automātisko cenu noteikšanu. Tas palīdzēs jums saglabāt savu budžetu un iegūt labākus rezultātus nekā jūs tikai minējāt.

Ja tas ir jūsu pirmo reizi cenu noteikšana, jūs visticamāk pārsniegsit vai pārsniegsit savas sākotnējās kampaņas. Ja jūs pavada pārāk maz vai pārāk daudz, rezultāti nav viegli sagremojami un strādā nākotnē. Stick ar automātisko cenu noteikšanu, līdz iegūstat pietiekami daudz materiālu, lai manuāli izvēlētos cenu.

Izmantojiet Sprout Social, lai uzlabotu komentāru moderāciju

Reklāmas komentāri ir viens no labākajiem resursiem, lai izprastu pilnīgu klientu attiecību starp zīmoliem un lietotājiem. Un ar Sprout Social palīdzību mēs palīdzam jums iztēloties šo komentāru ietekmi ar mūsu spēcīgajiem Instagram pārvaldības rīkiem.
Izmantojot Sprout, ir viegli savienot savu Facebook reklāmu kontu, lai uzraudzītu ienākošos komentārus no reklāmām. Turklāt mēs sniedzam kontaktinformāciju, vēstījumu vēsturi un citu informāciju no vienas plūsmas. Tādējādi ir vieglāk uzzināt, kas komentē saturu, ja tas to ir izdarījis pirms un ar atstarpi, lai atbildētu tieši lietotājiem.

Izmantojiet karuseli kā startera formātu

Tāpat kā mēs iepriekš minējām, Karuseļu reklāmas ir lielisks veids, kā demonstrēt vairākus vizuālos materiālus ar samērā zemu budžetu. Ja jūsu reklāma piesaistīja lietotāja uzmanību, dodiet viņiem vairāk, lai viņi iesaistītos un rīkotos.
Šajā formātā varat izmantot vairākus videoklipus vai attēlus. Turklāt, izmantojot reklāmas reklāmu priekšskatījumu, Facebook reklāmu pārvaldnieks ļauj viegli redzēt, kā tas izskatīsies mobilajās ierīcēs.

Tagged: Tags

Author: Māris

Digitālā pasaule var būt tik aizraujoša, un interesanta, tā nepārtraukti attīstās, un nekas nestāv uz vietas. Dažiem šīs izmaiņas liek justies neomulīgi, bet man tas ļoti patīk. Green Zebru izveidoju, lai būtu iespēja apspriest digitālos jaunus ar citiem entuazistiem. Māris.